اعتراف آمریکا به قدرت موشکی ایران

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

اعتراف آمریکا به قدرت موشکی ایران



یک مقام ارشد کنترل تسلیحات آمریکا گفت: سامانه دفاع موشکی ناتو برای دفاع از هم پیمانان آمریکا در برابر موشک های ایران و کره شمالی است، نه روسیه.

به گزارش پایگاه خبری «تیک» رزگو تمولر معاون کنترل تسلیحات و امنیت بین الملل آمریکا با اشاره به سامانه دفاع موشکی بالستیک ناتو، گفت: هدف از استقرار این سامانه ارتقای امنیت منطقه ای است نه مقابله با روسیه.

گوتمولر طی سخنرانی اش در رومانی اظهار کرد: مقامات آمریکایی می گویند که این سامانه برای دفاع از هم پیمانان این کشور در برابر موشک های برخی گروه ها یا کشورهایی چون ایران و کره شمالی است و هدف آن حمله به روسیه نیست.

پشت پرده ایجاد ناامنی در شرق کشور

گروهک تروریستی جیش العدل که در جذب عناصر ایرانی برای عملیات های تروریستی ناکام مانده تلاش کرده است که طی ماه های اخیر کمبود نیروی انسانی خود را از طریق جذب عناصر شرور افغانی و پاکستانی جبران کند.

به گزارش جهان نیوز، در حوادث اخیر امنیتی در جنوب شرق ایران از اتباع پاکستانی و افغانی در برخی عملیات ها و ترورها استفاده شده است. این موضوع گرچه پیش از این در قالب باندهای قاچاق انسان و مواد مخدر تا حدودی معمول بوده ولی استفاده از اتباع بیگانه در ترورها و عملیات های تروریستی هدفمند که رد پای سرویس های اطلاعاتی بیگانه در آن کاملا مشهود است کم سابقه می باشد. به اعتقاد تحلیلگران امنیتی در این باره نکات ذیل قابل تامل است.

طی چند ماه اخیر پس از ترزیق جدید پول های کلان غربی – عربی - عبری به برخی گروه های تروریستی فعال همانند جیش العدل این گروه ها توانسته اند برای اجرایی کردن برخی عملیات ها، عناصر پاکستانی و افغانی را جذب کنند. این گروه ها به ازای هر عملیات به این عناصر پول های کلانی را تقدیم می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]